foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Sponsorzy:

20161114 020455 1

duda

sponsorzy

logo kowalscy

ZASADY UCZESTNICTWA W TABORZE

Uwaga!

Informujemy, że podczas Taboru Wielkopolskiego 2017 –  akcja po sąsiedzku, wszystkie warsztaty, zajęcia, zabawy, prelekcje i życie taborowe mogą być filmowane, a celem Taboru jest stworzenie filmu lub filmów, które zostaną upublicznione. Uczestnictwo w Taborze bez udzielenia zgody na upublicznienie wizerunku jest zatem niemożliwe.

Potańcówki każdego wieczora są bezpłatne dla wszystkich!!!

Dla osób nie biorących udziału w warsztatach a chcących skorzystać z pola namiotowego i sanitariatów przewidziana jest opłata w wysokośći 30 zł jednorazowo/za dzień pobytu

 

Każdy dzień od 24 do 28 lipca (od poniedziałku do piątku) podzielony jest na:

trzy pasma warsztatowe (rozpisane w cenniku),
pasmo wieczorne,
potańcówki nocne.

Każdy karnet obejmuje:

wykupione warsztaty
udział w zajęciach pasma wieczornego i w potańcówkach


Noclegi:

- w salach wieloosobowych (w ograniczonej liczbie) Zespół Szkół Podstawowej i Gimnazjum im. Ziemi Biskupiańskiej w Starej Krobi na materacach sportowych z własnymi śpiworami lub na własnych karimatach lub własnym materacu dmuchanym.

- na polu namiotowym obok szkoły, do dyspozycji prysznice, łazienki

- możliwy nocleg we własnym zakresie

- możliwość noclegów na kwaterach prywatnych jest już wyczerpana

 

Koszty:

cennki

 Wyżywienie:

- całodniowe - duża porcja (sugerowana dla osoby dorosłej)  - 40

- całodniowe - mała porcja (sugerowana dla dziecka) - 35

- tylko obiad - duża porcja (sugerowana dla osoby dorosłej)  - 25

- tylko obiad - mała porcja (sugerowana dla dziecka) - 20

- śniadanie lub kolacja - 15

 

Prosimy o wypełnienie formularza elektronicznego oraz dokonanie wpłaty na konto:

Fundacja Dudziarz.eu
ul. Bolesława Chrobrego 3a, 64-100 Leszno

  • za karnet i ew. wyżywienie (zgodnie ze złożonym zgłoszeniem) przelewem na rachunek:

81 1140 2004 0000 3802 7681 7307

Tytuł przelewu:

Imię i nazwisko – rodzaj karnetu

Przykład

W przypadku wieloosobowej wpłaty dotyczącej kilku osób lub rodziny:

Wzór

Michał Kowalski(tata) - karnet WIWAT

Katarzyna Kowalska(mama) - WIWAT

Wojtek Kowalski(syn) - PRZODEK

 

 

Prosimy, byście Państwo w tym roku nie wpłacali za posiłki i karnety na konto Stowarzyszenia „Dom Tańca” ani Spółdzielni Kamerdyner.

Płatności za posiłki w późniejszych dniach Taboru można dokonać również gotówką na miejscu, ale konieczne jest złożenie zamówienia na posiłek z jednodniowym wyprzedzeniem.

Wszelkie pytania prosimy kierować pod nr tel.: 603 118 624, 602 508 472
lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Uwaga!

W celu zapewnienia sobie wyżywienia od poniedziałku 24 lipca, należy zapisać się na nie i dokonać wpłaty do 18 lipca.

 

1. Udział w paśmie wieczornym (z wyjątkiem warsztatów młodzieżowych) i w zabawach jest wolny dla osób z regionu (niekorzystających z noclegu)

2. O kolejności rezerwacji miejsc warsztatowych i noclegowych o ograniczonej dostępności decyduje data wpływu przelewu z opłatą.
3. Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w Taborze pod opieką dorosłych opiekunów.

4. Podczas zajęć warsztatowych dla dzieci opiekę nad uczestnikami pełnią wolontariusze. Poza warsztatami nie zapewniamy opieki nad dziećmi.

5. Ewentualne ubezpieczenie NNW należy wykupić samodzielnie. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i krzywdy poniesione przez uczestników w trakcie spotkań warsztatowych i wydarzeń festiwalowych.
6. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez opieki i zaginione (lecz zapewniają możliwość przechowywania instrumentów w zamkniętym pomieszczeniu).

7. Do udziału w warsztatach gry na skrzypcach niezbędny jest własny instrument; dysponujemy ograniczoną liczbą dud i harmonii.

8. W przypadku uszkodzenia instrumentu wypożyczonego od organizatorów, uczestnik zobowiązuje się pokryć koszty jego naprawy.
9. Udział w warsztatach i wydarzeniach festiwalowych oznacza zgodę na rejestrowanie wizerunku przez organizatorów w ramach wykonywania dokumentacji wydarzenia (wideo, audio, foto).

10. W przypadku rezygnacji z udziału w Taborze, zgłoszonej:

- do 14 lipca 2017 – dokonana wpłata zostanie zwrócona z potrąceniem opłaty w wysokości 10 zł;
- do 17 lipca 2017 – dokonana wpłata zostanie zwrócona z potrąceniem 10% wartości dokonanej wpłaty;
- 21 lipca 2017 i poźniej – dokonana wpłata za warsztaty w całości zasili budżet Taboru.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu.

 

 

Kontakt

Stowarzyszenie Zespołu Regionalnego "Wisieloki"

Szymanowo 101, 63-900 Rawicz

woj. wielkopolskie, pow. rawicki

KRS 0000183226 (2003-12-12)

NIP 699-186-11-71

REGON 411542711

Telefon: +48 504 557 908

e-mail: wisieloki@op.pl

 

Organizacja pożytku publicznego w myśl UoDPPioW 

 

Status OPP 1,5% - TAK

(2010-02-19)

 

Bank Spółdzielczy

we Wschowie, o/ w Rawiczu

nr konta:

83 8669 0001 0020 2651 2000 0001

kod SWIFT/BIC: GBWC PL PP

IBAN:

PL83866900010020265120000001

 

Prezes Zarządu

Grażyna Konopka

Dofinansowane ze środków:

 

mkidn 01 cmyk  images  logo starostwaUMGR logo